Thursday, May 12, 2011

yeah! ^^,

hari ini aku keluar. sudah seminggu aku dirumah menjaga kulit, akhirnya aku seperti jakun keluar rumah. hahaha. dengan memandu kereta mini dengan yakin aku minta nadia tunjuk jalan. hahaha. aku rasa formula lagi senang ingat dari jalan =.=" oh aku rasa aku memandu dengan baik, mungkin kerana selangor lebih sesuai dgn aku. hahaha. kecuali aku memerlukan tangan yang panjang sebab tak sampai nak touch my 'touch n go' =.=" . tol sebelum balik abang tol yang tolong sentuhkan. ahhhh!

ini nadia. iza aku cuma ada candid, mungkin beliau takkan suka kalau aku upload jadi, aku tak upload. anda boleh je cari beliau di fb. taip azliza sazali. rakanku yang lain?cepat lah balik. banyak cerita best menanti. ^^,

aku sampai lambat di sunway. ada hal keluarga. HAHAHAHA. sorry pija sayang!sampai je terus melahap kat simply penang dan terus ke wayang. fast 5 terbaik! tak rugi 14 hengget aku.

aku bajet


aku kerek



hahaha. END. eh belum. sebentar lagi post terima kasih pada nurhafizah ismail (pija). :) adeh line tenet bengong. T.T

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: