Saturday, May 7, 2011

ernie dah berumur 21 :)

happy birthday to me. haha. aku dah pun berusia 21 tahun. dah boleh mengundi dalam kepolitikan yang tidak jujur. oh?

terima kasih untuk yang wish. melalui facebook, skype mahupun ym.

terima kasih juga melalui phone sama ada message ataupun jeritan di corong phone :D hihih mekaseh jeera!mekaseh semua!!aku suka lagi begini. hahaha. kawan aku semua exam lagi. mereka dah menyatakan mahu bagi hadiah. ok, aku tunggu. hahaha.

aku tak sambut pun. seingat aku last aku sambut masa sekolah menengah panggil kawan makan-makan. hadiah pun tak dapat gak. cuma ayah bagi cash. tapi tak ada lesen (tercicir,tunggu maizura balik esok..haih) mahu membeli barang idaman. muahahaha. ayah juga kata buku tulisan tun dr. mahathir dah tak ada stok. T_T kena tunggu laa ni. haih.

apa pun. aku dah 21 tahun!semoga dilindungi dan hidup dalam taat padaNya. :)

*simple je kan? :DDD
Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: