Saturday, May 7, 2011

bila islam dikristiankan. mungkin?

agama kristian nak tukar agama islam sebagai agama rasmi di Malaysia ini? mengapa harus macam tu?bukankah telah termaktub dalam perlembagaan dan memang tak ditukar dah kan?

oh. tapi aku rasa sebahagian dari mereka yang melakukan mesyuarat mesti keliru kan? yelah. memang agama islam tu agama rasmi tetapi orang islam ada merasmikan dalam hidup? dengan baju terbuka sana sini tunjuk lurah dada yang si perempuan, rambut highlight kaler habis blonde semua. arak lagi. oh. keliru lah agaknya. artis banyak begitu. orang tak artis pun. tak semua la kannnn~~~ tak silap aku di kelantan akan disaman jika tak tutup aurat. buat laa kat sini buat. benda bagus kot.

kalau betul akan dinaikkan agama kristian ini. kita yang majoriti macam mana?isu halal?ahh sudah. susah lah semua. pengajian pendidikan islam di sekolah?mungkin kita yang akan keluar kelas sebagai mana pendidikan moral keluar ke kelas lagi satu. oh dan oh.

hahaha. aku tatau how government nak setel this kind of situation. harap keputusan adalah tepat. aku nak dinner dulu. lapar!
Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: