Monday, May 30, 2011

jamban.

jam menunjukkan pukul 3 pagi. berpeluh peluh badan menahan sakit. berguling ke kanan tak boleh mengiring ke kiri pun tak selesa. kipas yang dah ditekan angka 3 seakan tak terasa. langit di luar hitam sepekat pekatnya.

"ahh ni tak boleh jadi..." getus hati kecilnya.

mata cuba dikatup tetapi tidak mahu juga terlelap. baru sahaja lena satu jam selepas penat menonton shutter island. penat sebab apakah dan apakah yang banyak menjadi persoalan di minda. orang di sebelah sudah lama berdengkur. nak dikejut tak sampai hati.

tak berapa lama lepas itu. "nenek....eny sakit perut lah. jom lah..." nenek pun bangun dan menghisap rokok di luar menunggu cucunya yang penakut ya rabbi. wehhhh. gelap kot. rumah seketul seketul.







ok. sebab inilah aku tak suka kalau balik kampung. jamban nak kat luar. cuba buat kat dalam!!
Share/Bookmark
Comments
6 Comments

6 suke nak komen:

= d = said...

mesti seram kan??
sanggup tahan..
dr g toilet..
:)

♥CIK IERA♥ said...

bace entry ni tbe2 nk ter'beri' jugak...=)

erniemusliana said...

=d= : seram laaahhhh jugakk. tamao g da kalao nek tamao teman. hahaha

cik iera : aip aip g cepat :P

♥CIK IERA♥ said...

nak mntak kak erni teman ley?? hua hua

erniemusliana said...

ta payah laa budak oii....aku sekeh jugak kang...

bungaitucantik said...

haha..cian tol~ renovate r wat jmban lam bilik.. :P

meh bce entry neh~sgah2 la yer =.=
jom terjah!