Saturday, May 14, 2011

meracau.

blog.

semua ada blog. not semua but most of us ada blog. tak satu mesti ada dua tiga. kenapa mesti ada blog?apa fungsi?

aku buat blog dah lama hmph agak lama lah tapi aku tak rajin sangat update entry excluding masa holiday ok. sebab da bosan and merepek je lah yg mampu time cuti. follower aku tak ramai lagipon aku tak rajin sangat jalan blog orang. kalau terlebih rajin aku akan komen entry tp sangat jarang nak buat. aku post aku blah. tu style aku. bila nak update lagi baru sign in blog.

blog aku mainly pasal aku. what had happened and what i thought of. tapi even pasal aku saja or maybe a poem, tetap ada anonymous datang kritik. aku tak paham sangat pasal tikus tikus ni. don't know me well but judge me as they knew me very close. haha taiklembu.

bila aku pergi blog orang lain aku suka baca yg jenis pedas-pedas punya bahasa tapi guys lah banyak. girls banyak yg cantik-cantik dan letak gambar yang aku suka tgk berbanding baca entry mereka. hahaha. betul la. benda cantik memang semua suka tgk. aku tak suka blog ada lagu walaupon dulu masa memula ada blog aku letak lagu" white is evil". haha bising. dulu aku takde nuffnang, tu pun incik kekasih buatkan. aku tak suka blog yg guna bahasa aku tak paham walaupon aku rasa aku masih ada entry yg guna bahasa rempit comel tu. ewww.

aku punya bahasa pun tak friendly sangat. tapi ada aku kisah sangat sebab aku dah memang dilahirkan macam tu. aku tak reti sangat nak gedik gedik dalam alam maya. maybe sebab tu aku tak ramai kawan di alam maya. facebook? yeah, maybe i approved them today but i'll delete them tomorrow. that is my style. tak suka? leave it. so, tikus tikus, tak suka tak payah rajin sangat.

dan aku sebenarnya membebel benda tak pasti. HAHAHA. ok lah, good nite!nak continue my reading, "a doctor in the house".
Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

sugar2 kapas strawberry said...

kite plk suke bc entry yg bhsa mcm hiperbola..sarkastik ke kn.hahaha

tp mesti pendek.tak pjg berjela2..kekekeke

erniemusliana said...

alaa terpanjang laa pulak ni =.=" hahaha