Friday, May 6, 2011

takde lesen dah.

aku dah sampai rumah jam 8 malam tadi. hehe. seronok? memang la. walaupun rumah tak sebesar istana, dalaman itu penting. rinduuuu!!! ^^

hari ini aku drive!tapiiii dari perlis sampai gurun je. mak aku suruh tukar. mungkin tak suka dgn cara aku drive yang melampau. hahaha. suka laju laju suka. bila mak aku nak percaya aku sendiri =.="

aku dan adik aku cuma gila-gila je dalam kereta, borak-borak nyanyi nyanyi sampai aku tertidur and dia cakap sorang - sorang. kasihan.

tetapi aku lagi kasihan. dengan yakin aku drive tetibe housemate text me said "eny, nama ko dah dipanggil dua kali tau kat pejabat". pelik. aku ingat mungkin pasal slip exam je sebab aku jawab kat klinik sepanjang aku sakit and mungkin tertinggal kat situ. tetapi :| lesen aku tercicir. dan sekarang aku tak punya lesen :| arghhhhh.

haha. hiasan :P sahaja! selamat bercuti semua!!sekarang tengah fikir nak kerja apa. tapi dulu aku minta izin ayah, dia bagi duit je =.=" ok lah. nak berehat dan menikmati sisa sisa hidup berumur 20 tahun :P
Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: