Wednesday, June 29, 2011

mari berimaginasi!

aku kemas kemas novel aku. semua masih kelihatan baru. bukan sebab aku tak pernah baca tapi habit aku yang selak buku elok elok, buka buku dalam bukaan yang kecil dan tak lipat untuk tanda muka surat terakhir yang aku baca, aku ingat.

tetapi aku ada novel yang buruk hasil pinjaman dari kawan aku sendiri. aku bagi baru lagi, putih bersih. bila dikembalikan, memang layak nak letak kat muzium. macam ria qistina nukilan bikash nur idris. legam dan lunyai. tak apa. lagi sekali aku kena masa di unimap, seorang pelajar Mauritius nak pinjam breaking dawn aku. aku bagi, mungkin akan dijaga elok. JANGAN MIMPI. aku bagi baru bersih, bila aku minta asyik nanti nanti. dah lebih sebulan, takkan lama sangat! bila aku dapat, NAH! siap ada lekit warna putih lagi kat depan buku tu. lipat lipat tak payah cakap. oleh itu, aku takkan bagi orang buku aku lagi. dah la buku kesayangan aku ;( koleksi stephenie meyer dan j.k rowling adalah anak emas aku. cilaka!



aku cuti, jadi aku abiskan masa dengan baca dan baca. kalau anda suka laksamana sunan macam aku dan ikut trilogi dia dalam bagaikan puteri, cinta sang ratu dan hijab sang pencinta. anda harus teruskan perjalanan laksamana sunan dalam


kan sunan jatuh tersungkur depan gua lepas kena tembak dan tak sempat nikah di zaman hadapan?dan sekembalinya beliau ke abad 15. portugis dah jajah melaka. pastuuuuuuuuuu. sendiri baca.


kawan aku kata aku pelik sebab baca buku genre macam ini. selain angkara saka yang aku dah repeat baca 3 kali. hahaha. tu nukilan zaifuzaman ahmad. tapi aku rasa lagi pelik orang yang gila baca novel yang diangkat ke cerita nora elena. lalalalaa~ aku baca kat blog gadis gadis yang tangkap cintan dgn seth tan tu. err. kbai.

ps : sebelum breaking dawn part 1 ditayangkan, aku kena baca semula. nak compare dengan movie!hahaha. tetapi, buku lagi best :P confirm!

dan semua novel masih tak abis lagi kemas =.=" babai blog.

kbaiii!
Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

syarifahsidrus said...

suka ramlee awang murshid!
erm, cinta sufi dah ada sambungan kan ?- sutera bidadari :) best!

erniemusliana said...

yup yup mmg best pun. skrg ni tgh bce yg sutera bidadari :)

Anonymous said...

sape bdk mauritius tu, hahaha