Tuesday, June 21, 2011

malu lah.


ANDA ADA BAKAT? ANDA NAK HADIAH YG LUMAYAN?

Kalau anda masih kanak kanak yang bakal mengambil UPSR, ada bintang kecil untuk anda.

Jika anda lepasan SPM, dan tak tahu lagi hala tuju atau mungkin ingin beralih arah setelah bosan berada di university, ada akademi fantasia untuk anda. Maaf, AF telah ditamatkan. Tapi ada mentor lagi. Jgn risau.

Jika anda takde bakat melalak dan boleh gelek gelek, ada mari menari. Jgn risau, peserta semua adalah mahram. Ibu dan anak? Pun ada. Macam mana lah kau nak bergelek gelek. Geli.

Oh anda dah tua? Setara zaman zaman anda menonton P Ramlee dulu? Kilauan emas ade juga! Sertailah!

_____________________________________________________


END

Janganlah malukan diri sendiri.

persamaan? : majoriti adalah kaum yg sama dgn aku.

yg ini? sekurang kurangnya aku dapat sesuatu yg aku tak pernah tahu. ilmu lah senang. biasalah, aku.


Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

Rye Rusli said...

wahhh, imam muda nmpk?
heheh.

erniemusliana said...

wehh kau. hahaha!
aku tgk gak kdg2. best laa.
plus sjuk sikit ati aku. :D

Far8 budak baik said...

ingt nnti nak msuk imam
muda lahh..haha =)
mentor best bab salma..haha