Sunday, June 19, 2011

artikel untuk hari bapa?

HARI INI HARI BAPA.

aku tak lah sambut sangat. just salam ayah dan cium pipi sambil cakap "happy father's day, dad!!"
sebenarnya hari hari adalah hari bapa.
menjadi bapa aku rasa sangat letih.
yelah, cari rezeki nak bagi kesenangan kat keluarga.
dan kalau boleh pendapatan yang lebih dari mampu keluarga dia dapat belanjakan.

ayah kan ketua keluarga.
ayah letih nak tengok ragam semua.
masa kecil aku kena je rotan sebab degil.
tapi semua nak bagi aku jadi betul betul seorang manusia.
ayah hantar anak anak belajar sebab dengan pelajaran, semua cerah.

result aku sejak habis sekolah tak pernah sangat membanggakan.
setiap kali test or exam i'll text him "dad, i got test in 20 minutes left bla bla n bla bla"
he always replied "do ur best, i always pray for u"
kalau result biasa je dia kata tak apalah dah mencuba.
ada rezeki, adalah.

aku suka status kawan aku
"selamat hari bapa!anda sayang ayah anda kan?ingat lah. selangkah anak keluar rumah tanpa menutup aurat, selangkah itu juga ayahnya ditarik ke neraka"

:)

anda kata anda sayang ayah anda?

______________________________________________

nota *thank god, all of them arrived KL safely.
oh ye, masa mother's day ada keluar artikel HARAM, hari bapa?tak ke? :)


Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

aRaN said...

hepy fader dey hehehhe

ainaa.syafiqah27 said...

selamat hari bapa...