Friday, June 10, 2011

sekejap je!

baru aku tau SAYA boleh jadi :

sy . ini common. tak mengapa.
shayer. lempangkan aje budak ni.
saie. memula aku tak paham pun ini apa. atau aku mungkin tersalah faham dan ini bukan lah saya?
sayew. ye, sila sebat budak ini.

adik adik aku kalau text aku mcm ni memang aku basuhkan. mengada sangat nak eww ewww tu. dan ramai lagi. susah nak baca dan kalau penulisan dibuat dalam blog anda, memanglah.

taip penuh penuh. sejuk mata memandang.

sekian.


**sedang menunggu adik bujang bersiap mengalahkan kakak. nak pergi tesco je pun! ok lah, selamat makan malam semua!!!
Share/Bookmark
Comments
4 Comments

4 suke nak komen:

sugar2 kapas strawberry said...

sayew pon rasew nk sebat budak gunew www nih.ehh geli kot

erniemusliana said...

hahahaha. sebat je laju laju.

Gergasi Ketod said...

yang saie tu pon dulu aku tak paham perkataan ape tu. lame2 baru tau yang saie=sy. lempangkan aje. haha

said...

agak annoying sikit bile tgk ayat yang x paham macam tu. huhu