Tuesday, May 4, 2010

surat utk awk...;)

dear MR YANG AKU SUKE...


saya tak tau nape saya boleh terSUKE awak...saya susah nak suke orang la awak...
awak ni jaat gile ilmu ape awak gune hah.?mase kite chat awak ade gtaw ..ade laa sumtink tapi awak tau ta saya google tros.?saya tgu jugak kekadang on9 ke of9 ke...ishh..leceh btol laaa...haru betol..hahahaha..so?macam mane??jarang-jarang jumpe awak..time diner ade rezeki tu nampak laa..hahahaha...igt ta notice saya yg gemok ni..rupenye notice jugak..ahakss.!!!sumpah geli...ta nak cakap pape sebab saya tau saya ni insan biase je..cume ati terjatuh kat awak..huwaaaaaaa..pe jadahnye aku ni...saya siyes laa awak...kekadang saya tgk page awak kat fb tu..hahahaha...adeyh cam stalker plak da..tapi saya tgk je.!ta wat pe pon..=.="




yg benar,
saya....
(saya dapat inspirasi dari kak att yg menulis surat beliau kat avang fahrin..mekasih)

p/s : even aku ta suke pink tapi demi ati tulus iklas nk cakap mende cenggini..oke,da babai..nak g muntah...
Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: