Friday, May 14, 2010

berat..!!!

aku becite-cite nak kurus..skrg 53 kg?consider masih berat dan bercite-cite mau turun hingga 49 kg...tapi rase skrg da macam best..balik dari unimap 54-55 kg..whoaaa...gemok nak mampos tu...huh..=.=" tapi nak kurus memang banyak rintangan...sibuk je la.!! "eny,ko jgn nak gedik da...celah mane nak kurus tu?" "hoi!kalo ko tu gemok aku ni ape.?obese??" eyh itu eyh ini ...ciskek..aku nak kurus pun ta bagi....oke pe kurus..ta makan banyak dan jimat duit..gile ape mereke semua ni.. ^.^V
aku paling berat 66 kg..mase sekolah menengah..STOP!!ta payah nak bayang..hahaha bapak laa huduh aku time tu...err..skrg ta lawa jugak..gile mmp ngeri...whoaaa......buat macam-macam nak kurus...tapi ta dapat sokongan sebab care diet merepek tahap gaban...siot je...memang laa bodoh..aku punye pasal bengap sangat ikot care mak-mak salleh yang nak cepat mati..haha..muntah balik tu favret..lalala~ ta makan..tamao-tamao nanti gemok....=.=" dulu oke?diulang tu zaman gelap yang memang ta akan terang...skrg aku da baek SIKIT..diet?errr..kurang makan..kurang kalori..orait tade telebih tenage and tade laa terGEMOK..haha...patu ade la aku buat cam minum air sejuk,teh ijau..err berkesan.?kot...tgk net laa...pegi surf sane..banyak kot info..malas explain..=p..aku paling ringan 49 kg tapi orang kate cam mayat plak even aku suke..hahaha...tatau nape suke...selera aku..bia laa...dulu bet nan tira nak kurus..aku laa kurus dulu..haha!skrg dgn farina...aku turun dulu gak!! =) HOI-FARINA-AKU-DA-TURUN-BERAT-ASAL-53-KO-BILE-PLAK.???..hahaha..aku nak badan cam paris...kurus je...hahaha...bile aku boleh kurus cam die hah..???adoy...=.="

paris hilton Pictures, Images and Photos

tsk tsk,babai!


Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

nifyna said...

tunggu je la...;) lambat trun tape lambat nek..haha

erniemusliana said...

i smell jelousy..alalallaaA~