Sunday, May 16, 2010

heee..;)

arini memang ta berape penat tapi boleh laa ta duduk diam kecuali tido jap lepas zoho..patu mimpi merepek..sumpah merepek!!ade orang kate kalo kite mimpi beliau makne kate beliau tu tengah ingat kat kite..tah..hahaha..kalo betol best gak!!heee... ;D oke,pepagi bangon tapi ta pagi laa...da lambat sikit kot,aku set alarm pon nak terbabas-babas jugak...gile betol laa.!pegi ceramah...pasal umrah..;) next month aku pegi laa...doa aku selamat pegi and balik ye...sori tau kalo ko tersaket ati or pape laa..heeee.... ;)
abis ceramah tu pegi lunch kat puchong...ta besh laa makanan die..haha.!mak masak agi besh..balik baring terus mampos pegi tido pastu ta pasal-pasal mimpi merepek...bangon je minum pastu mak kate nak anto ery balik kolej..ishh gedik laa ko..!!balik laa sendiri...cehh..kl je pon...padahal aku dengki die dekat gaban and balik tetiap minggu aku ta balik-balik..ciskek...rase nak sepak ko...
tadi kitorang ber-enam makan...mak aku,aku,ery and adek aku yang boyot muat dalam pix..hahaha...aku semestinye yang telah membesar diameter peha turut makan dan makan...ahh..malas nak diet kalo aku memang sedap nak makan..whoaaa....gemok3..!!jalan pegi kediaman ery memang macam sipot pegi dating..bodo betol.!!cube kongsi kereta..ta banyal la kete kat jalan dan senang aku nak jalan...haha...adek aku yang si boyot da wat stok air liur...memang kene penyepak dgn aku...dah la sandar kat aku..berat tau berat?huh...!
skrg da pukul 12.13am....hahaha...isnin kan???sah isnin...so bersame HIZREEN HASHIM sebentar.....lalalala~tadi tarik notes tu and aku tarik......jeng jeng jeng.....heee.... "call three of your friends.!!" dey?banyak laa..tapi yang aku selesa nak merepek gaban dan ta jemu layan ngade-ngade aku..hahaha...tetibe miss her plak.....T.T



aku ta dapat jumpe gambar normal..ni paling normal kitorang..hahaha....dear..missing laa!! =)jap...kan 3 kawan??oke....pertama,minah yang bagi botol laaa...HIZREEN HASHIM...pastu...

tadaaa..!!NURHAFIZAH ISMAIL.....heeee..lookin forward to meet u dear..missin u much!!mmuaaxx..!!!yang last ni...yang selalu kate kurus padahal ta..hahaha!!!weekk... =p


NURUL FARINA MUSTAPA...hahaha..semoge bahagia ko dgn beliau....sombong haa ade beliau....lupe aku..!lhehhh...

aku ta call sebab free call da abish..aku bukan kedek even ade perasaan itu sedikit tapi da midnight sape yang jage..errr..ade..tapi nak borak pe..puas aku call da..tgu aku rindu balik..skrg ta sgt..hahah..!!mak aku ni msg ade momok..aku da soranh kat atas...patu turun die gelak pulak..tape mak tape..!!!!nak blah da laa....malas nak taip..sok aku bebel oke.?babai..!!


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: