Monday, May 31, 2010

en bulatt :) : part II

ye,lepas aku dan en bulatt memilih untuk tamatkan kontroversi care baek iaitu mendeclare..ta pasal-pasal aku kene buat repot utk sume orang..adeh,marah aku sebab ta gitau die..adoi makcik pakcik time bile nak gtau???huwaaaa..korang ni...tahniah?oh mmg banyak tapi ta sure nape dapat tahniah..hahaha..lawak laaa....yg wat status "ernie musliana..!!im happy fer u.."" ade jugak..err...mekasih ye..saye syggggggggggggggg anda..tulis kat wall aku jege ade...hahaha..aku kasi lempang sedas kang.. :P the truth is,cite kami ta panjang pon..hahaha :) macam mane boleh terjadi?pikir jap...hahaha...well,


ernie musliana is in a relationship with en bulatt :D

oh ye,name en bulatt ialah muhd firdaus




sumpah aku kene hentam dgn mereka....hoooo eny weeehh eny oi eny...haah sekian....aku jawab sekor-sekor...ehem,beliau juge kene sindir..hahaha!!rye nak lempang aku patu cakap congratz,kak reena cakap "wat??really in a relationship??wen??",kak amy excited,rain sumpah excited pastu farina ta payah cakap ahh..aku tatau sape yg da gugurkan status single..hahaha!!oh ye,sebab aku asik menyengih,mak aku agak hairan melihat aku begitu..die tanye "kenape?"...sorry,i just cant stop smillin.....err,kene ym si nenek reena jap....ehem,my sis nak full report pasal sy dan die :) ...babai!!

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: