Monday, May 31, 2010

kace mate.. hee :D

kanan 150 dan kiri 125 atau terbalik..ermm kot?tah..tapi ko tau ke ape die??sebenarnye tahap kebutaan mate aku...whoaa.....aku mane nampak..bajet je aku ni...jalan konfiden nak mampos pastu langgar tiang...siyes aku penah langgar tiang mase pegi tuisyen dulu..hahaha..aku stat pakai mase 27 jan 2003..wallawei aku hapal maa...sebab time tu excited gile nak pakai spec....aku dari dajah 5 agi nak pakai tapi mate tamao rosak pulak...ciskek..aku pandang matahari lelame,jadi nerd bace buku dekat-dekat dalam gelap...ngahaha..sepanjang aku idop,da macam-macam spec aku pakai...my first is dark blue...really luv it..hahahaha....neway,aku memang gile nak pakai spec sebab aku rase pakai spec itu besh..nampak cam oke-oke laa.. :P skrg aku pengguna tegar lens...aku ta laa pakai lens berkaler-kaler even tingin tapi my mum said not gud enuff since i have sensitive eyes..and...optometrist kat situ ngade-ngade hasut mak aku kate ta ok compare to wat im wearin now...tapi aku beli jugak spec sebab nak pakai time ngadap lappy tetengah malam..huuuu.....tapi even so dulu aku sangat suke dengan keanggunan memakai spec tapi skrg sumpah menyesal...ta besh! :P sape nak trade mate nan aku..mari....hee :D pastu mase form 2 kaler brown..deep brown...then tuka ke hah?kaler pe.??emas kot...then form 4 pakai colorless sebab tgk cite korea..hahaha...ta seda diri..gile lawak laa ase nye...pakai tudung jadi kembang..;p pastu emas real madrid punye logo kat bingkai...haha..suke kot!! :D nape tah aku cite pasal spec.?gile....skrg ni paling latest...putih...tah hape-hape~~

ok ke ok.??baek JUJUR.. :D haha...adeh,da lame sangat cuti ni..aku tatau bile result keluar dan sesungguhnye saye mintak maap sebab ta amek tau hal-hal uni.. :D oh,mak aku panggil...die nak beg nak kemas-kemas for journey next week..hee : D ..babai!!


Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

nuRuL aZieRa said...

jujur...jujur...
ko memang nampak comel!
dari atas...hahaha..=D

erniemusliana said...

hahaha...aku bagi penyapu kat ko...:)