Friday, May 21, 2010

kawen bertahun 21...

SAYANG MEREKA SESANGAT!!!

arini tenet sangat memuaskan..bagus ye perkhidmatan anda..hahah!!arini 21 kan?kan??oke, da betol aku cek tadi..hahaha..mak aya aku da 21 tahun kawen..yay!aku 20 tahun...erm..aku ade lepas setahun..hahaha...bagus-bagus..mak amat mude menyebabkan orang ingat die kakak aku..bagus mak bagus....=.=" skrg mak 44 and aya 42...murah rezeki kan bini tua sikit?tah..aku tau kalo bini tinggi..boleh laa...whoa,sangat bahagia idop dgn mereka...sebab mereka syg kitorang....heh....=) skrg aku da 20 adek da 18,14,12...ahhh..kat atas ni pix mase aku form 4..time holiday..time dowang kawen,malas nak pegi scan..agipon mak aku sexy..TA BOLEH upload kang orang goda...hahaha!!!

from their marriage,dapat 4 orang kami...=)
**malam ni makan dan makan...whoa....sangat ta berpatutan...mesti gemuk balik...huwaaaaaaaaaaa....!!!patu balik uma nenek kat pahang...yes!!buli nenek masak best-best....on9?ta tau laa...mamat seko tu suruh bawak lappy..lappy die da jahanam..padan muke!hahaha..oh sangat malas lah!!da..nak blah,kemas ta abis lagi..kang mesti tetinggal mende...oke,babai!!


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: