Sunday, May 9, 2010

hari ini hari ahad..!!

arini bangon kene bebel jugak..bukan setakat mak je..ayah pon masuk bilik skali..adeyh....patu anak kucen bia kat lua jenjalan..hahaha..ta kene marah pon la.!!sebab aku baek..oke,aku mandi-mandi siap dan tanye mak berkali-kali.."mak arini nak ke mane.??" "mak nk pegi mane pas amik apis tuisyen??"...mak aku gigih menjawab..hahaha..gile ta puas ati aku...asalnye cume nak pegi klinik kat depan nak suntik ape ke tah mende vaksin..hahaha..so takkan nak pakai elok-elok sangat..ermm..mak kate "amik gambo lepas pegi klinik tu..nanti kite pegi beli barang..." tapi aku still ta bangon..baring-baring lepas tgk muke garang mak sambil membebel "da pukul bape da ni pegi la mandi" ..ish..gile malas...tapi aku rajin mandi laa..konteks kat sini maksudnye arini je malas mandi awal..hahaha..nak tengok kecomelan beliau.??tadddaaaa.!!!




hah..da beli-beli kitorg pun pegi lunch....patu balik..patu....?patu belek-belek ape yg dibeli..hahaha...

tuka citer jap...aku tadi ade org kate kerek eh skrg...aku pun ta knl ke?sorry ahh aku bukan robot...so ta payah nak memekak cakap aku cmtu..igt aku suke nak lupe.??..weyh terase.??mmg entry untuk ko pon..sape suruh ko cantek sgt skrg ni..wekk.!! =p tapi ta payah nak marah-marah aku...malas betol laa nan labelan org kat aku..kerek laa sombong laa...ta kenal aku dalam luar tengah tepi ta payah cite weyh...aku penat..sumpah penat...aku nk tutup muke camni je boleh.?



ahaha..cam ta caye je ni aku..sumpah nak pengsan..lalalaa....haha!babai..!! =)
Share/Bookmark
Comments
5 Comments

5 suke nak komen:

farina said...

pengsan~~~

effa lalala said...

kucing comelll! sukaaa! ;)

erniemusliana said...

fyna : asl??aku cun sgt??bhahahaha..!!!!
effa : hehe..suke miaw gak??weee.!!suke2!!!

nadea said...

comeyyy ank miaw tuuuuu~hehehe

erniemusliana said...

mmg pown!!weeeeeeee~~~