Sunday, July 31, 2011

kakak cantik dan tudung.

kelmarin aku pergi tesco. kat sini ada coolblog. aku suka beli. kat situ ada kakak cantik. cantik beteiii....aku tengok pun dah tergamam. rambut kakak cantik tu perang pastu kakak cantik tu putih muka pun flawless. tapi semalam aku tengok dia pakai tudung. mata aku ter-bulat seketika seiring dengan kata hati aku iaitu "cantik". hari ini aku pergi lagi tesco beli lagi ice blended volcano milk tea, tapi kakak cantik tu dah tunjukkan rambut perang balik. lahhh...semalam tu test pakai atau bad hair day atau sebab hari jumaat? =.=" tapi kakak tu memang cantik.

tapelah. beliau kan dah akil baligh. macam aku sempurna sangat. :)

ada gak yang bertudung tp DP FB tak bertudung. rambut pun keras baru lepas rebonding. mungkin masa mereka buat FB ada syarat hanya gambar nampak rambut je boleh diupload. LOL :D

semalam dari blog Gary aku baca satu link pasal FUCK YOU MALAYSIA, walaupun pedih entri dan komen-komen ada satu komen yang aku tertarik. tapi aku ingat-ingat lupa lah. macam ni lah bunyi "most of em, i can say they don't remember their religion and God says".

:)

kbaii!

Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

ezza haniza said...

skrg ramai sangat org on off !

Leysa JL said...

waaa, sedihnya Malaysia kena ckap g2..harap2la bukan orang Malaysia yang cakap kan..huhu

erniemusliana said...

ezza : nak wat camne. blom bsedia XD

leysa : heh....beliau org Malaysia..huuu~