Tuesday, July 19, 2011

hari poter dan keramat maut. haha!

aku dah mandi. badan berbau haruman strawberi, baru je beli tadi. oh?


ni buku aku. aku dapat masa 26th july 2007 , masa tu my dad asked if i want the book. haha. mestiLAH nak. thanks daddy!

hari ini tengok wayang. tgk kekasih lama, Daniel Radcliffe. aku kira dah cukup terlambat nak tengok. haha. ok. cerita yang buat aku tak sanggup nak kedip mata. jadi, 15 ribu bintang aku bagi. aku ade gelak ade nak nangis masa part Severus Snape tu punya cinta agung. sobsss *nangis. masa baca buku part tu pun yang buat aku guling-guling atas katil. walaupun laki sebelah aku macam-pandang-pelik-sebab-aku-mula-nak-mengesat-mata, tapi aku tak kisah. aku sedih jugak.

dan aku tak gemar bila dalam wayang orang depan aku text-ing whoever dia suka sinaran dari cellphone mengganggu konsentrasi (aku eja betul?) aku.

dan tak gemar bila orang belakang cakap-cakap nak cerita kat kawan dia pasal jalan cerita. shhh!

dan. tengoklah dengan aman. ok, im waiting for real steel pula. then for sure twilight!im still in edward's team. lain...tah.

kbaiii!


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: