Wednesday, December 1, 2010

wanita.

aku..... dan aku melihat yg begitu, aku malu.
bukankah yg cantik harus ditutup supaya yg cantik itu akan kekal segar dan cantik?
bukankah yg cantik itu dikhaskan buat yg teristimewa sahaja?
mengapa dibiarkan serakah dunia menguasai?
jika sudah dibiarkan menjadi perhatian diluar,
apa lagi yg boleh dipersembahkan pada yg istimewa?
mengapa dikejar susah jika kesenangan diperoleh hanya dgn menurut perintah?
oh dunia mmg menguasai.
pentas dunia ini mmg merajai hati.
bangkit semua.
penuhi tuntutan pencipta.
tinggalkan jeritan hanya utk penuhi serakah diri.
tidaklah sempurna aku berkata,
cukup dgn mengingati yg tersayang dan diri yg kerdil.


-tetibe,bile nampak orang yg penah nasihatkan aku pasal ni buat ape yg die kate kat aku JANGAN. HA HA HA kamu boleh rase ape aku rase.
Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

ain j said...

wanita adalah perihal yang terindah :)

erniemusliana said...

hee ^^