Tuesday, December 7, 2010

merah yg berseri.

lesen?yes sudah dimiliki. boleh la aku memandu tanpa rase bersalah lagi. hahaha. aip aip aku da halal memandu. :D ohh tapi menjadi masalah skrg, aku tatau hapak langsung mengenai kereta.
si kaler merah akan tiba isnin nanti dan tetibe semasa ayah dok membebel die tanya

"eny tau ke kene tuka minyak itam setiap 7 ribu km?"

ok, sumpah aku tatau. kedudukan minyak itam dan fungsi die skali aku blur. hahaha sungguh kasihan aku ni. lastnye ayah kate

"adeh eny, pakai basikal jela"

dgn sungguh penat lelah aku, basikal je?choii. hahaha. tp ni lah kali pertama ayah aku membebel sgt panjang dan banyak butir die

1) mase drive, kunci je kete tu
2) jgn langgar lampu merah, dah la baru P, lesen batal taula
3) wallet & bag jgn bg orang nampak especially mase tgh bhenti di lampu merah
4) jangan langgar bontot kete orang

dan ape tah lagi. aku cume tersengih macam kerang busuk je la tapi yg berlegar dalam pale aku. camne servis dan ape lain?
tetibe sangat banyak pulak. :|

rotate itu tayar mao kasi tgk pressure patu bersihkan kotoran kat brake dan bla dan bla bla. adesss. menyusahkan jep. teruk jadi insan bernama aku. ahhhh.!
setel siap-siap kat sini dulu sng cite. hahaha :D

ps : mekasihhh ayah!!! ^^


Share/Bookmark
Comments
5 Comments

5 suke nak komen:

azreena mohamed said...

hohoh..cpew c merah tuhh.??

erniemusliana said...

sape?ape lah akak. hehehe. :D
adek dtg bwk akak jln2 meyh.hehehe

- koroe - said...

tahniah !

haha..

minyak itam tu fungsi dye adelah untuk membezakan antara orang yang kerja mekanik dan orang yang kerja tanam anggur..

sugar2 kapas strawberry said...

dgr tu ayah ckp..

erniemusliana said...

koroe : maceh ^^ hahaha ok da paham fungsi...:P
cik linn : baek laaa...dgr...:)