Tuesday, December 21, 2010

baby tak payah cuak


my name is nur irish qistina. hello auntie eny... ^^

haha.bagos an ko baby?tak payah risau pasal esok.

PENGUMUMAN KEPUTUSAN PEPERIKSAAN PELAJAR SEMESTER PERTAMA SIDANG AKADEMIK 2010/2011

Dengan segala hormatnya saya diarah merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.

2. Sukacita dimaklumkan bahawa keputusan peperiksaan Semester Pertama Sidang Akademik 2010/2011 akan dikeluarkan secara 'online' pada 22 Disember 2010 jam 9 pagi. Para pelajar boleh mendapatkan keputusan peperiksaan masing-masing melalui link Online Student Information yang terdapat pada Single Sign-On di dalam Portal Pelajar.

bla bla blaa.....terima kasih.

=.="

aku dapat merasakan keputusan aku bakal membuat aku pitam berhari-hari. huh jawab macam @R$@R#% je ari exam tu. tapi nak menyesal tak berguna. haha kesian kat aku, result tak dekan dekan lagi. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =.="

baii baiiiii

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: