Wednesday, December 29, 2010

orang itu busuk

gambar?aku rase ni paling buruk aku nak bagi. haha. ye laaa since anonymous kate aku uduh & mulut cam itik. cakap aku gedik lagi. aku anggap ko dengki sbb ko tak berada kat tempat aku. boleh tak macam tu?hahah.

biala, aku tak terasa langsung.

ok, akhirnye aku sudah terima hakikat utk keputusan aku. fuhhfuhh teruk. tapi tak semestinya mendatang akan teruk. anggaplah takde rezeki kali ini dan mungkin rezeki dilebihkan dalam hal laen. haha. tibe tibe aku berkata begini.

new year nanti baru gerak ke perlis dgn semangat baru..huuu tapi banyak lagi tak setel. yuran, aku lupe berape nak bayar. asik asik macam tu kan? T.T barang-barang nak kene beli lagi. skill memandu nak kene polish lagi. aku parking sama ade ketepi sangat atau jauh bebenar. hahaha sikit pon tak reti nak bajet.

baekla, aku perlu mengemas. =.="


ps : thnx to my dad. :))))

Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

Freaky said...

hahaha :D

Anonymous said...

weh awat muka mcm tu...hahaha!!!enyyy2 -rain-