Wednesday, December 15, 2010

random pix kat uma nenek, pahang.

aku kat pahang em dekat seminggu ok?lame btol. sbb ini laaa. sambut menantu. ye nenek n atok aku dpt menantu pmpn lagi. mum jeles tak?heheh. ok, tgk laa gambar.


makan beradab laa sgt ..haha



ini aku buat ok?mase aku buat ni aku tak mandi lagi. tetibe my aunt ty "eny umur berape?" and i said im 20 ..y? "ade makcik tanya ni haa..bkenan" hahaha aku tgk makcik itu tersengih menatap aku....dlm hati "haaa???muke busuk kot" hahaha :DDD tapi aku sudah ditempah.(ape jenis ayat tah) haha :D


bile sume dah balik tinggal laa aku, mak and adek nu 3 kat kg sampai selase. bosan kan?sungguh. haa ni pictures yg aku amek spanjang aku ngah minum petang. haaaa....cantik




sekitar uma nenek aku jep dan gune n85 jep. dslr?sabar dulu eny sabar.... T.T
Share/Bookmark
Comments
4 Comments

4 suke nak komen:

Freaky said...

mane gamba tuan punye blog ? :P

erniemusliana said...

tayah laaa.:P

Emir The VI said...

Btol, aku sokong erni.. Watpe nk post gmbr org x mandi.. Ha3

erniemusliana said...

cam na kne tampo je nan aku ko ni