Friday, April 30, 2010

sayewwwwwww..!!!

hahaha...
"awk watpew tue?awk chat kew??"
alolololo...comel ke masalahnya?rosak ade laa...
tapi aku penah gak tulis mcm ni...time aku kanak-kanak?hahaha...sampai matrix dowh!
tapi lame-lame agak sedar diri da..aku tak tulis camtu lagi..
n terbiase tulis penuh plak skrg...
sbb main point aku nak org paham...tu je..
bayang laa nk msg nenek aku..
ko igt org tua paham ke.?
lagipon tumbesaran da sedarkan aku...hahahaha...
tapi aku annoyed gile kalo lelaki yg tulis camtu...
adoy....adek aku pown kene la sindrom w ni..
aku cume ty je "ko boleh cakap normal?"..
hahaha..
n today dgn rasmi n bangga..aku ta akan cakap camtu lagi...huahahahaha....
memang takkan...
jgn nak cabar-cabar aku...
adoy...
neway,aku da abis exam...bahagia.?sgt.!
"okeyh lerw,sayew dah ta rety lerw nak katew pew lagie...cmpi cniew dulu...tayunk awak..."
errr....kesalahan teknikal...
babai.!
Share/Bookmark
Comments
4 Comments

4 suke nak komen:

a t t said...

gilew kew hapew haw??hahaha..menciw kat adew w w bagai nih..huhu

erniemusliana said...

hoi~!!!!!!!!!!!!!!!
jgn lerw mcm tuw..

nuraininsyakireen ♥ said...

hoih.ko ckp ngarut pew neh.
haha:D tpi ako pum tasuke blew owg tny soaln budus mcm uh.
"awk awk.. awk wtpe.awk sht?awk wtpe tu" haha
cm ngengg ja ako nk jwp!
oke! fullstop.. syg ko. :D

erniemusliana said...

ape hah aku karut.??
tatau laa yunk..
oke stop.
aku sayang ko.
jugak! ;)