Friday, April 30, 2010

cinta.?????!!!!

ahhhh.!!!aku tak kire...aku tau kejap lagi ade exam..haah EXAM tapi aku nk update juga blog...hahahah.....sebab...sebab aku TAK PUAS HATI....tsk tsk....aku kena pindah next sem...even under uni juga tapi da jauh...tsk tsk..aku tak akan jumpe orang-orang sekeliling yang boleh buat otak aku terbalik macam kak att,kak faghah,payang (tahun dua POLYMER ENGINEERING)...hahaha..pastu yang lain-lain...kak aina yang aku tak akan hidu lagi minyak yuyi yang suke-suke disapu after bath,kak nebi yang suke main burn buddy after semayang subuh,kak fida yang suke berangan ke luar tingkap...tsk tsk..mengapa??mengapa UNIMAP jeles dgn keakraban kami lantas memisahkan kami ke dua kawasan kediaman...tapi yang paling tak puas ati sebab ppk alam sekitar dekat dengan wg ulu (tak payah tanye kalo tak belajar kat uni lain tau)..haih...then kene pindah kg wai (tak tau ko diam aku kate) ...jauh dari kangar,kfc,secret recipe,pizza,guardian,watson,the store dan segalaaaaaaaaaaaaaaaa..!!!cam ape yang bakal disebut memang tak elok bahasanye....tsk tsk...dalam conference masing-masing mencurahkan ketidakpuashatian mereka sampai ade ter-mencarut..ish ish...paling cepat ade grup PPK ALAM SEKITAR LOVE WANG ULU and disertai ramai student alam sekitar and sebilangan yang bukan alam turut same memeriahkan...cepat-cepat lah ade jalan and point sebenar mengapa kami dipindahkan....nanti tak dapat nak ushar budak-budak kpt yang hot tu....tsk tsk....

ini mungkin suapan kak aina yang terakhir..die suap aku nasi lemak...nampak tangan die tu.??tsk tsk...lepas ni..lepas ni...T.T

aku dah kate aku sedih..tgk muke aku yang cam hape-hape tah..tsk tsk....sian aku...
weyh rain ko jangan duduk jaoh-jaoh..kyna,ngek....T.T
___________________________________________________________________
aku nak study dulu laa...aku tak abis bace lagi nota-nota..aku dah tulis kaler pepel..fuhh fuhhh....oke,chemisynthetic uses inorganic molecules as carbon sources and energy..oke!PASS.!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
gile addicted dengan lagu yang dah berzaman tapi baru dengar semalam..hahaha..pop princess-the click five....dah sudah.!!doakan aku kejap lagi exam ECOLOGY..paham.??bagus...mekasih...saya cinta mak aya saya....babai...

Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

Pemilik Cinta said...

terpaksa la terima.. kami yg da 3 thn kt w.ulu pun tpksa pindah.. maunye x sedih.. tp ni da arahan.. ap blh bt

erniemusliana said...

huk huk..
jgn sedih2..
terima laa kenyataan..
moge-moge kite satu uma..huahahaha..;)