Wednesday, April 14, 2010

eny.!!study..!!!!!

well,terase nk menaip..
currently ngah wat autocad...
td da siap patu.?????
lappy kesayangan wane bronze ni hang...waaaa~~asl ta autosave plak..
haih..wat laa balik...tape..mase ade agy..haih haih haih...
pagi ni.??secawan milo kosong panas..hah.!
patu twon g nan rain anta kete..
kete.??
ow yea..mlm tadi wat keje gile.!!
pas g makan kat radix (sdap gak n mura sumore..huhuhu) g anta barang~

muke ta boleyh nak blah..hahaha..aku n kyna...

then " weyh g jitra nak.??wayang..?"
jadahnye... "siyes ke ni.??"
"b nak ke.??" --> ni KYNA ty laki die...hahaha..
kitowg ber4 memulakan pjalanan stelah pulang jap nk gtaw owg uma n amik barang..
LOL..aku nk nk amik spec..hahaha..
jln2.. "weyh.kite ikot jln jawoh taw"
aku memula pending patu.. "oh.!!oke2..paham2.!!" hahaha...sebab~~~~~~ shh.!
sampai jitra ade cite being human...ta besh.!!
so??
"alor star nak??" ..gilakk.!!!malam yg gilakk.!
agak melilau sbb tataw jalan kala malam..so?
g jela....akhirnye.!!sampai gak lpas ty owg..wawawa~
tp kuciwa btambah2 sbb tarak gak.!!!
waaa~~penat je...haih....
moral die sowh aku study laa an.??ann???
tape~nex sem plak....okies.??? ;)
________________________________________________________

keadaan semasa...
meja study n katil...waaaa..since smlm ni..

balik lunch nnty aku kemas...promish.!!!

**aku da tibai sebotol woods patu beli yg bwu..ubat batuk cap ibu dan anak tu...batuk aku twok gak.???waaaaa~~~


Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

nifyna said...

bapak 'kemas' katil ko?? hahah...

- koroe - said...

cantik decoration katel..
tema ape ni ye..?
haha.

erniemusliana said...

hahaha....maap...baju bwu amik kat ampaian n tema die.???mari serabot an katil anda..hahaha.!