Sunday, April 25, 2010

buncit...

arini mmg ari pemalas sedunia!!
sume tamao twon..
so ktowg bfast n lunch cume biskut je!!!
arap2 laa boleyh kuwus!hahaha~
patu plak....ptg2 kat wang ulu (PERLIS) yg permai ini ujan lebat..!!
yay!!mmg impian laa~~so dgn azam yg kuat aku mbawa nota entrepreneurship ke atas katil...
lalu baring2 n kendian seda2 da 5 suku...mkne kate~~aku tido laa...hahahaha.!
bongek!!
so plan aku nan housem8 kesygn,kak nebi mao ke pesta buku.!
so...kami dgn semangat waja pergilaa ke sana dgn bermotosikal~
oke...1 round bwu dapat 1 komik je.!!!
haih...jln punye jln lalu lah dekat booth LINGUAPHONE...
pnh dgr??pnah kan.??oke, pnh laa tu....
aku n kak nebi kena bebelan yg btubi2 n dpaksa-paksa nan pnoh "kasih syg"..
hotak laaa.!!!da nk mgrib neyh..aku bwu tibai komik..!!
so...da ta tahan neyh...die kasik plak phone sowh call aya ckp neyh pluang tbaek sbb ade promosi...hey.!!!my english not dat bad laa...i still got my dad n fwens yg boleyh help...
no need mende2 cmtuh...im not totally zero bout this second lang...durhh..=.="
aku bangon n ckp "TERIMA KASIH" lalu blah....
cari kak nebi...eyh mane beliau pergi neyh!!waaaa.....kedit aku da tade...
ahh n ahhh agy..!!!duduk lua n twos mentawafkan diri dlm dewan yg sjok umpama musim salji di korea..hahahahaha~
naseb kak nebi tpon.!!kami begegas ke kangar sbab da lewat nak bermagriban...
beli kfc beriyani,diner plate,snack plate,cheezy wedges..hahaa...diner kami 4 owg!!
KENYANG sgt2....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

mlm ini harus,wajib study oke.???

selase ade paper..eny...sile sedar diri.!!yayyyy.!!;)


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: