Friday, April 9, 2010

lain dari kebiasaan. . .

oke,pix ni da gtaw yg kitowg ta btol..hahaha..
well,aku tataw nape aku tarik jubah padahal bawak sem 2 ni ta penah pakai pon...
semalam nye kebaya sbb ade presentation enterpreneurship...phew..!!!mmg da malas nk ngadap subjek tu..hahaha...
arini presentation ecology..mmg kelam kabut laa nan tade sore agy...huh.!!
well,ni pix aku paling suke....da sent pix neyh kat mum,farina n kak reena..!
my mum ckp : errr suke ati laaa.. (ta puas aty aku ckp aku comel..hahahaha)
farina kate : A.Y.U..(bajet aku ta rety eja..lalala~)
______________________________________________________________
oke,next week study week..patu dekan da bebel2 semalam..die kate :
1) oke,gred c dnaik an..anda jgn nk bmalas2...
2) l.i da tade dlm sem..d lua sem..hahh.???4 thon stgh ke..??adoyy..ta...tgu nk graduate~jap je...=.="
3) ckp yg paper kosmo bengap sket..(word bengap aku yg kate...dekan ckp len..hahaha)...name pown engineering...da laa unimap byk course baru..mesty tgu student graduate dulu...adoy.....bengap2....so.?mmg name unimap da cm gampang sket tp tape....public taw laa mane btol....haish...makin tua makin twok~~~
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
eny.!yuk study..!!!hahaha~ (jap2...ngah fokus kat 2pm' mv...!!phew~~da addict sgt2)
owh yea,aku ade wat form spring...sbb mmber aku wat..hahaha~
feel free to drop q..lalala~



Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: