Monday, January 31, 2011

kilometer yg jauh

being in love with someone yg sgt jauh, huh sakit kot. haha sakit rindu. dan sebab itu jarak jauh ni banyak tak jadi, i said a few only ok?yg jadi tu good laa for both of u. aku dan die skrg jauh. sbb aku balik rumah dan die tak balik tp kalo die balik pon berganda jugak jauhnye. same baii... =.="

walaupun istilah jauh di mate dekat dihati seems not releven da skrg, boleh lagi nak bg dekat dgn menggunakan kemudahan yg ada tu.

1) sms sampai lebam. walaupun tade idea buat la byk idea. merepek sebaik mungkin haha orang kalo in love bukan betol sgt temasuk la aku :D



**kak mas pinjam gambar ^^


2) menelefon. walaupun kene selalu topup tapi takpe la sebab da abis akan minta lagi.melampau. tak payah setiap jap. seminggu 2 kali ke. ok la. haha. nak hari-hari bole tapi tak payah nak lame-lame. tp, sukahatikolakan :D cakap pasal pe je pon tapi asal dgr sore. sebelom tdo adelah favret sebab lepas tu kompem lena. haha

3) webcam. ok la ni medium utk kenal kan ahli keluarga sbb adek aku akan masuk campur kalo aku berwebcam. nak tunjuk baju baru nak tunjuk cadar baru pon boleh. nak tunjuk tengah makan sekali pon ok je

4) facebook pon bole. buat la wall to wall lepas tu aku lempang. sesekali takpe tapi tiap-tiap kali akan naik kat home aku. haiiii lemak betol. haha

5) chat!ym?skype? sekali laa time ko webcam tu.

lagi?surat?anta kad ucapan. haha romantisss tapi lame nak tgu dan mls. so, internet dan phone adelah terbaik. tapi kalo kawasan rumah tade internet dan talian utk phone?ok, tatau nak kate pe......=.=" at least meet up once in fortnight tadelah terlupe muke die macam mane. erkk itu melampau..

_______________________________

31st semalam dah 8.

tapi nak lame lagi. ok honey? :)

**flash kuat sgt la pulak kan =.="

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: