Thursday, August 4, 2011

sahur.

aku masih seronok dibuai mimpi. sedang tu aku terdengar suara wanita memanggil-manggil nama aku.

"eny!bangun dah 5 suku dah ni. masak pun belum, tu la sebelum ni cakap asik awal sgt. bla bla blaaa"

alaaaa....baru 5 suku...sebelum ni mak asik kejut sebelum pukul 5, mengantuk lah aku. sudahnya hari ini takde nasi, makan roti dgn hotdog je. ok la tu mak..heheheh XD





Sahur membezakan puasa Islam dengan puasa yahudi. Jadi, bangunlah bersahur walaupon payah.

Semoga diredhai Allah. :)

*dipetik dari salah satu status yang muncul dalam home aku. jikalau salah, inform cepat. tak nak terbagi orang sesat. haha!

kbaii!!!

Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

AmalinaNashihin said...

at least bangun untuk minum air pon dah cukup ^^

Lea IsNaw! said...

td pun sahur air masak dgn kurma je
malas nak makan berat2..