Saturday, August 13, 2011

FACEBOOK cicah air tembikai. HAHA!


anda ada facebook?oh takde?sedihnya. adik bongsu aku yang baru nak meningkat remaja pun dah beratus riban kawan dia. HAHA! semua ada sebab dah dikira sebagai identiti kita walaupun banyak sangat virus merepek kat fb tu.

anyway, pernah kan tengok page orang lepas tu tengok bio dia. ada yang simple ada yang meleret. kalau aku mmg pendek je.

"girls, behave"
"guys, respect"

aku pun tak sure sangat apa aku buat..thheeeheeee XD

oh kalau anda tengok budak sekolah menengah macam yang umur 15 tahun mesti anda gelak dan compare dengan diri anda sekarang, yelah, budak sekarang dasyat. profile picture tunjuk tetet padahal takde. nak pakai singlet je. nama nak pelik bajet comel. ADA?

bio dorang yang biasa aku baca adalah...

"kalau anda dah berusia 20 tahun ke atas, tak perlu add saya sebab saya baru 15 tahun"

hmm kalau dah letak gambar tetet memang laki gersangan nak try add laa tengok dan singgah. kalau ada dalam friendlist aku memang hobi tukar gambar je aku tengok, kadang ade tudung kadang botak. bagus adik adik ni. mak tahu tak?sebab tengok gambar botak semua dalam bilik je~

status nak emo bajet hot pun ada. ergh!!

kbaii!aku pun emo gak, tadi beli air tembikai tapi rasa sirap. BANGANG!

*entri ini tidak terjangkau dari orang yang sebangsa aku. yucks.


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: