Monday, August 1, 2011

melangut dan sia-sia


tawaran. walaupun kerja ringan tapi adalah dari aku melangut kat rumah. tu sia-sia namanya.

fail tu baru satu. ada lagi FATHIMAH NUR cakap.


semalam aku pergi Zoo Negara walaupun ada tanya, "eh KL ada zoo?" tak apa beliau bukan orang dekat-dekat sini. lepas ke zoo aku ke jalan TAR tapi beli tudung je lah. tiba-tiba rasa kat pantai timur, semua cakap dialect tu. HOHOH.

masa kat zoo masa kat tempat yang menempatkan kelawar ada budak jerit kat mama dia "ini rama-rama ke mama???!!" sorry, dik, aku gelak laju-laju. rama-rama kan cantik sikit?

dan kat tempat harimau "besarnyaaaa kucing tu mak"... salah juga dik. memang la kucing tapi tak lah kucing sangat.

*aku akan bawa anak aku ke zoo. mungkin lepas ni kucing kampung pun dah pupus. kan?

kbaii!!



Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: