Monday, October 11, 2010

seharian bersama..


ta sempat nak update semalam..hahaha...kami berdua berjalan sane dan sini...lame kot ta tengok wayang same..kan bulat kan?heeee :D ingat na amek gambar gedik-gedik aku yg bulat snap...tape die study, ni aku snap sendiri..miahahahah sumpah gedik amat..memula nak ajak NAZATUL SAIDAH n NURAIN...tp memasing sibuk...hmm tapelaa takde la menganggu kami berdua..weee ^^

sian die, tgk MAGIKA sebab aku na tgk..hahaha ngidam kot!satu-satu cite malay yg gile meroyan na tgk selaen LBS yg ta shebat buku...da lame ushar trailer sume..cambesh je tp tgk mmg laa boleh blah cerita die tp part nyanyi ade yg kebil-kebil mate *aku geleman* tp besh laaa....^^

tgk MAGIKA kat alor star mall, then g city plaza..sumpah city plaza beribu orang *aku tipu* cess tasuke...asal g sini nak tgk resident evil tp tp tp kannnn da tade..*nanges sket* lme ngidam muvie tu...aiyooo...byk abesh duet membeli tah pape mende je...ish ish ish teruk pangai kamu ni eny..bile na berubah???hahaha

oh ya, sepanjang jalan orang ushar bulat..*nanges jap* whoaaaa....die kate orang ushar aku..oke bagus...sume ushar kite...tp an b...mengape????sob sob.....hahaha....





comel kan?kan??alolololo......^^ (adoii abeshh malu malu si bulat..ahhh buncitt ta bsalah dalam hal ini) hahahaha

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: