Monday, October 18, 2010

minggu ini.

aku sangat sibuk. yes im busy but not penyibuk hal orang but i got my own matters. terlibat dgn perdebatan nasional and sebagai leader officer (l.o) wow! bring lot of experience. ni pon baru ade mase nak update. haih haih dan haih. seronok? yup. tgk orang debat walaopon aku yg jd ydp dalam dewan tersebut boleh tertido. hahaha. ngeng sungguh!

oh ya, aku jd usher utk uniRAZAK. best? ye la. tp demand?aku tak boleh buat ape, mereka tetamu. so.......ok la. aku penat gak kekadang. tapi. oke, lima hari saje, 5 atau LIMA. baik?sebentar. minggu ni mmg aku skip test. test gis, lab test fluid. oh thermo punye test maybe sempat amek and lab test thermo. penat kan jadi aku? tadi calling my mum and cerita every single thing including orang menggatal. opss.! dah dah. ^^

setakat ni debat dah 6 pusingan and uniRAZAK dah won for 4 games, lagi satu silent round. result? esok ok. sama ade masuk suku akhir atau tidak. gudluck la mereka ini! :D

oh. sdg tgu bulat, nak dinner same. lame sangat tak jumpa. :( dah rindu. die dah bertolak pon haaa. aku nak solat and siap-siap.

*i mish my families. T.T
Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: