Tuesday, October 12, 2010


i wish that light that slip through my window and heat up my face, lit up my inner cheer spirit.
and so i can let go any black colour of my heart and sadness.
i ain't here to bring sorrow but joyful.



ngade ta?sket la. tapi tau ta?ta kan. na cakap la ni yg mata aku sdg pedih. ya pedih sbb tadi mgade btol cik air mata na kuar. deras pulak tuh. amboihh bese die. aku sedih teruk sket sampai kene tutup mulut ta na kasik bising. my roomate was sleeping. oke? pity her if i woke her up with my nanges-nanges ni.

sebab ape?ta dapat dikenal pasti nape na sedih, tapi maybe sebab menahan sume duka lara lalu bila da sampai tahap maksimum, ya meletup bang bing bung laaa.... T_T *merepek* i know that is no good to keep-in-everything inside, let it go la kan. find somebody na throw all ur kate-kate nista haha bukan laa cari sape yg bole dengar ur masalah tuh.tapi masalah nye aku bukan la begitu. asek na gebang penat la kan?kan?

aku tasuke bile orang tu buat bende yg aku tasuke je. FULLSTOP. aku ta kisah ko bagaimana, papa kedana, ta cantek, ta bijak YA ALLAH bukan demikian maksud aku tp aku na jelaskan betapa aku ta kisah bagaimana ko janji ko BAEK nan aku. ta bg aku bengang ta kasik aku tahan-tahan na bunuh ko. oke, membunuh itu dosa besar. hmmmmm

aku cume harap lak ade mak aya aku kat sini. mak aku boleh merepek dgn aku. aku tau, kami anak beranak da la suke perasan mane ta tumpah kuah kalo kat nasi weyh? hahah. ayah pula, ahhh even ayah garang ehehe ayah ku comel.

aku jadik sangat bersalah kat bulat sebab, asik wat die wondering what is goin on nan gf die. asek dok meroyan, sihat ke ta ke. haha.. oh ya! my honey b da odw tu, jap lagi sampai. nak dinner same. babai. tade kesedihan utk dunia :)




Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: