Saturday, April 23, 2011

anon. tak payah lah sibuk sangat~



dari entri SINI :


i had one day which i felt like irritated with my love. not irritated but kinda felt unease with him. it is normal kind of thing right?im busy and he is way too busy.

so i made one poem. eh poem ke? tak la kot to expressed what i thought. so it is about like "missing u" kinda thing. so, if someone drop by and commented like this ;

mungkin ini lah balasan orng yng suko burukkan orng lain...
cukup lah membenci dan bermuka-muka..
nanti takdo orng nak kawan dgn kita..nengok skarang ini pon sudah ramai yng membenci..
macam diri anda juge..depan buat baik..belakang, kutuk sokmo..
begitu juge orng laen dgn diri anda..
sedarlah orng disekeliling kamu sudah bnyk yng membenci.. :)


yeah anon. see me in person. :) if u really know me. i dont hate, i just feel kasihan with u :) anyway to anon. good luck for u exam! if u have one~












Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...

masuk ni dah ntah brapa kali saya tgk org komen pasal anon. kat blog2 lain pun sama...jgn2 org yg sama tak? sbb tiap kali ada si anon., tiap kali tu la dia tulis komen yg xsedap dibaca...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

zamrul said...

haha..aku tabik la kat ngko anon..hoi pompuan.ko bleh dak bawak krete dngn berhemah?? bawak krete cam syial..ko mampus cepat ke?? ko nk mampus srng, lantak ko la..jgn ko nak heret warga moto plak..aku memng cari ko sampai wang ulu la..ko ingat ko de lesen P ko bagus sngt?? ko PERCUBAAN je pon..jgn la bawak cam syial..member aku pon cakap ko memang kelam kabot pon..bawak leklok la pompuan..kalu aku mati aritu, ko nak tanggung ke?? aku tau lar bapak ko kaya..jgn nak blagak syial la weh..nasib ko la aku de member kenal ko..memng ramai la aim krete syial ko..

erniemusliana said...

who is the heck of zamrul?
as it was stated P on my car, im still trial and dont expect me for having such a pro kind of driving.

i nearly hit u?when?wahhh if then i must hit u very close then. :) Al-Fatihah.

ps : hye moron, dont use any lunatic words in here. :)