Friday, November 12, 2010

eny, force urself to study. :|

bangun dari tidur harini, bace bagaikan puteri. nak tak nak kene jugak abiskan atau aku takkan start study. tapi aku da abiskan buku tu, tapi buku ilmiah tak jugak aku bukak. perasaan dalaman dah membuak-buak risau tak dapat nak jawab mase exam nanti tapi tapi tapi aku skrg tgh menaip kat blog. care pembelajaran yg efficient.

bagaikan puteri tu ade lagi sambungan die, aku bawak sume kot. makne kate mmg aku takkan study dlm mase terdekat ni. gila! mase final sem 1 aku sibuk abeskan chapter last harry porter, DEATHLY HOLLOW. then mase sem 2 khusyuk (btol ke aku eja?) dgn twilight, breaking dawn. skrg?aku ulang bace balek novel awang murshid tuh.

skrg ade jep aku bukak course outline utk thermodynamics tapi lepas tgk tu tgn pegang rambut. then capai sikat. "em my hair need treatment laa" then belai-belai then pegi masuk bilik amek ellips tu. sapu kat my hair sambil tgk cermin pastu sikat pastu ikat pastu. adoi letih.

then aku dok tgk lagi course outline tuh. chapter 1 sampai last. angan-angan nak mulakan dari bawah chapter mr khairuddin tapi tgk je laaa. reply msg, balas skype. adoi. sume tak menjadi. emm. ngek masuk, borak jap nan die oh die nak study dan seperti biase aku akn ckp "ngek study patu nanti aja aku tau?tau?" haa tu je laa.

kesimpulannye. haih. teruk la perangai aku ni. skrg mcm rase nak bace yg sang ratu plak. :|
ok laa nak zohor da. baiii sume :)
Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

Firdaus Life said...

ish ish ish !! study ye sayang. :)

erniemusliana said...

yelaa abg....:P