Monday, November 15, 2010

aku cube

kalo tengah marah rase nak campak barang. rase nak pegi pelempang sume orang. rase nak amek pisau cincang-cincang si katak puru tu sampai lumat. sume nak asalkan marah setel. bahasa pon dah tuggang langgang. dgn makian sebagai pembasah lidah...*astagfirullah....

bile tengah marah jgn harap nak hirau perasaan orang len. jgn harap nak syum sumbing sane sini. aku bg muke kedut seribu. biala jadi tua 20 tahun pon. padahal hal kecik je pon. dulu kalo marah bilik akan besepah. ade jugak barang patah-patah takpon pecah. tapi tu mase otak zaman kanak-kanak. tak kurang juge cubit diri sndiri haha padan muke.

skrg aku da besa. diam lagi bagus dr hambur perkataan yg bukan-bukan dan mengurangkan saham baek aku, ya rabb. tulis atas kertas ape yg tak puas ati lepas tu koyak kertas tu sepenuh ati. tu ape aku buat skrg dr buat yg takde faedah. huh. bukan kan marah adelah percikan dr musuh utama kite dr azali tu?
Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

Freaky said...

sayang marah kat sape ni ? pasal ape ?

erniemusliana said...

sayang ta marah sape2 pon laaaa..:)