Friday, July 2, 2010

yela memang macamtu..

aku bosan laa bace paper je....
:owg buang baby..asik-asik nak buang..kowg rase baby tu teddy bear ke?tade nyawa?cube bayang da besa dgn kacak dan jelita jadi owg kenamaan..sape tak bangga?tp kalo owg tu bengap...maen buat patu tup tup perut boroi tanpe disedari...ohh bengap dan sangat bengap...MENYAMPAH tau?ko nak buat tu buat laa pakai laa protection ke tp better tak payah...hahah gile sungguh...dose~

aku juge sangat bosan bace...
:bile anak yang da besar dan bajet gile besar pegi letak mak bapak die kat rumah owg tua...gile...dulu ko kecik mak bapak bela patu ko buang owg yg jage ko tengah malam..memekak nak susu..ni owg tua merengek sket pon tak boleh tahan...oke,td bace lagi teruk..letak bapak kat umah owg tua tapi non muslim punye..ade bela anjing patu owg tua tu tak boleh semayang betol laa sebab tempat macam tu...hey sape ank nye?nak kene sembelih???

tersangat menyampah bile....
:FASHA SANDHA...btol ke aku eja name die?lantak laa..aku tak suke die yang sore cam katun..sape suke?benci laa aku..hahaha...td pe eh?die dgn sape tah mamat tu...yg bekas nora..ish ish ish..perlu ke aku nak tau?blah blah blah....

saket ati bile...
:tgk report card adek aku yg ade kaler merah..huwaaaaaaaaaaa.!!!!rase nak sepak jeeeeee.!!!bi lagi tgi dr bm..ko owg ape?pakistan??adesss....sains merah pehalllll????dush dush..beliau da kene sepak..hahaha....

bosan sebab...
:haha..everyday aku merepek,patu on9.tv dan tv,makan dan gemok,tido sampai penin,golek-golek sampai ke lantai..hahahaha...tapi kalo balik unimap?pegi kuliah..bosan...asik tido je kalo lec bebel (mengajar)..hahaha...ciskek,manusia memang tak reti nak bersyukur...

em em.oke!pegi la zoho!babai :)

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: