Tuesday, July 6, 2010

aku mahukan die...:DDD

oke,aku ade mmber fb..guy laa..chinese tapi..tatau nape die add aku.hohoh..da lame kot add...tp stiap kali aku bukak home,aku akan nampak beliau mengLIKE somethink yg tak patot diLIKE..hahaha..ta senonoh punya olang....abis mate aku....wawawa...

oh ya!mate?hahaha...arini muke seposen aku agak berjaye utk membeli lens berkaler...well,my mum ta kasi pakai kaler-kaler cos die dgr ckp optometrist (eh,btol an?haha :P ) yg kaler lens ni tak suitable sbb cpt kering laa ape laa...kuliah lame kot?tapi..ahh nak bantai jugak.!! haha..adoyy.....:PPP but mummy!!mao laaa try....hee :D

eny : aaa,ada beli sini...can u check for me? (aku lupe power aku bpe...heheh...! )
pmpn cun : oke...tulis name ye..

patu bla bla bla....

eny : mak,nak yg kaler laa..eh?eh?
mum : em,suke ati laa....

aku pilih dan pilih sambil tanye dat cun punye pmpn...hahaha....sian ko layan aku..!weeeeee~

kaler : hippie chestnut..eyh ye ke?aku kompem yg chestnut je..hahaha!!yeye..mate pentipooo!! :P
_________________________

oh jap!daddy!!



paris hilton Pictures, Images and Photos

erm tau yg u wont give allowance for my perfume stuff but dad?da abis laa eny punye perfume..n eny da busuk kot!!lol...TADE MAKNE...hahaha..mao mao mao.....!! :0



Nike back Pictures, Images and Photos

oh ya!nak jam tgn yg baru since my nike jam ni dah meninggalkan eny..hahaha!!but instead of jam,aya beli bracelet lak....eny mane pakai sgt gold neyh...=.=" tp kena pakai..oh aya!


oke,sian bace post merapu eh?haha..well..babai!! :D

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: