Thursday, July 1, 2010

maaf sy mmg bajet :DDD


haha...bajet?ye aku memang suke membajet...lumrah ahh aku dapat genetik bajet dari sebelah sape tah...amponnn...:D
emm aku membajet dengan me"remove" friend yg tak best..waaaa jaat aku..bukan laaa..tapi tak gune je add tapi tak tego...ek kene tego?tak payah...tego lagi mengedik....hahaha..oh yea aku cakap camni "ignore=bajet"..haha..jadi aku mmg bajet kan?kan?alaaaa dulu aku maen taram je sape-sape add "aku malas nak tgk,maen approve je" hahaha..mmber aku cakap "haa eny buat laa ko skali dpt bangla cam aku"..hehe..tade pon...:DDD
waaaa...baru je sket aku delete.....dan myzura kate "app yg kenal" haha..yelaa aku malas nak cek...org ni suke gune name merapu..adoy.!so?

dun add me if :

1) we dunno each other

2)dun have reason y u wanna add and u kind of "alamak geli gile"

haha...sorry?aa i wont say it...




miau merenung anda..tau nape?errmmm..pix ni tade kaitan pon sebenarnye..adess mereng...baek,nak mendelete lagiiiiiiii esok...hahaha!!

Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

ezy azira said...

yes...anda mmg belanjawan(bajet)...hehehe...

erniemusliana said...

hahaha..bia laaa.....:DDD