Monday, July 12, 2010

hippie chestnut kaler mate tu..:DDD

ni laa hari 1st aku mase sem 3...
gedix sket tapi aku tak kesah...hahahaha!! :))
ps : sile lihat mate...wawawawa.....
well?kelas arini....em oke laaa tapi ade lab mase hari pertama yg sepatotnye cume briefin...oh tidak enak!ade exp yg tak jadik tapi aku punye OKE dan jadik.!
waaaaa..mak aku da jadik 44 tahun today..mak selamat tua yg indah...weeeeee...rindu mak laa pulakkk... :((
oh juge rindu incik bulatt..uwaaaaaaaaaaa....:(( padahal baru date semalam..heeeee :D mmuaxxx mmuaxxx..!! :*
oh oh oh...!!uma aku sem ni mmg beshhhhhhhhh..!!besar dan selesa...:DDD eh ape aku melalau sampai ke uma pulak..??oh entah lahh..pokoknye...aku still nak sengih sorang-sorang..!
muahahahahaa..!!! :)

em,ade owg soh mandi..jadi aku mau mandi..oh b sile makan kyg..!weee :D
mmuaxxx.!babai! :D


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: