Friday, July 23, 2010

ta cantek ta ape...:)

member aku mase aku ym tadi..eh sebelom tuh..ehem..hai??wawawawa..oke laa malas nak intro..camni....ape anda rase kalo nampak org tu lagi cantik dari anda???oh mesty laa membara..aku tgk org kulit mulus tade merah-merah cam aku...pon aku dengki...org pakai skinny jeans fuhh kaki menawan,aku pon mao..hehe..tapi...bsyukur ye puan-puan...tapi masalahnye member aku ni..em,tape laa yunk...org yg tgk luar instead of hati..TAK JUJUR namenye...huaahahaha!aku tau laaa....heheh..janji anda comeyh bersame!!!:D...kalo laki uh SANGAT KACAK (kate lawan) berangan nak pmpn CUN TINGGI MELANGIT n hina org,sile gali kubur sebelom aku bom ko..ngahahaha..!!end!malas nak kutuk..sendiri pikir..da besar kan???? :DDD

Zooey Deschanel Pictures, Images and Photos

zooey deschanel yg cantek :)

Jessica Alba Pictures, Images and Photos

cam barbie doll :)

well,kalo anda rase anda tak cantek pegi tgk cermin...tipoo!!sume org cantek....ade part die...sume org taste tak same...kalo same...uwaaaaaaaaaa..!!kongsi laki laa aku...ngahahaha!!oke,babai!!!

:D

Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

syaza said...

yup2
xchantek
pon
xpe..

erniemusliana said...

kan kan...???:DDD
bsyukur jep..:)