Thursday, June 3, 2010

seharian dgn emak orang..ngahaha!!


suke gambar ini...cantik...
_________________________________________

arini pegi SUNWAY LAGOON...aku ta gtau mak aku pon...pegi mandi-manda dan ecah drive..hahaha..oh,ecah tu adek nadya..nadya yg pakai lengan pendek tu...ni lepas da siap mandi...tgk tudung wei..cam hape tah....tapi bia laa..tade sape mau tgk..huhuhu.....dgn pakai "jam tgn biru sunway" tu kami masuk..haha....pegi tuka-tuka pe patot then mandi!!yay!!dan aku asik dibuli..hahaha......tape-tape seronok juge sebab berjaye saiko naza balik..hahaha..berani nak kenakan aku??maen air sampai perut bunyi da....huh!!sumpah lapa...aku ta dapat abis kan roti sadin..makan ta sampai separuh tp milo ais abis..!! :) da maen sume bende..pegi tgk wildlife plak..haha sugar glider sumpah comel!!EEEEEEE suke....!!!huhhh......then amik pic dan pic...err....aku laaa tukang amik...isk isk...dorang suke sibuk..penat laa aku..waaaaaaa~~~keluar dari sunway lagoon terus menuju shah alam..mau makan dan makan!!!lapa sampai boleh lahap singe..haha.tipu!ktiau (ta penah nk reti eja..haha) goren patayya dan ta abis!ok la ok aku kene marah sebab da sgt kurus n makan ta penah abis..waaa..aku sgt kenyang kot...T.T
ermm,sumpah gatal-gatal badan aku..waaaa..air ta besh!!nak air terjun jugaaaaaaaaaaa..!!!balik je lepas asar terus terlelap..haha..!!sumpah penat.!!oh ya,da balik baru aku cakap sebenarnye pegi mandi-manda...kalo cakap dari awal..sumpah beliau ta kasi! :)


ni NAZATUL..tutup pintu ta penah nak rapat..aku pelik dgn beliau....hahaha...suke nak saiko aku mase mule..hahaha..terpegun dgn kebahagian aku mungkin..ngahahaha..sekali keluar ayat bunge-bunge sape ta muntah??err..sangat laaaaaaaapaaa skrg ni!!nak ktiau tu balik...T.T babai anda!!

Share/Bookmark
Comments
4 Comments

4 suke nak komen:

Anonymous said...

kureng ko eny.... aku jugak jadi sasaran ko.. xpe2.. nasib aku xda blog.. kalo x.. dari ats pai bwh aku kutuk pasai ko je.. padan muke lapo.. owg suruh abiz an mknn xmo.. pembazir.. aishhh.. kwn2 sume p'lu igt membazir adalah amalan syaitan!!! huahuhauhuha.. JGN CONTOHI ENRNIE MUSLIANA... huhuh.. (naza)

erniemusliana said...

weh??sape tu??eja name bff pon salah..!!nak marah ni....lamda btol laa ko.....buat laa blog buat....aku tarak heran..lalalalaa~~

Anonymous said...

hahahaha~
naza sgt btol....xbek au mbazir..huhuhu...tp sgt epy aritu...best2...^_^

erniemusliana said...

sape agy seko unknown ni.??lalalala~~besh an!!weee~~~ :D