Tuesday, June 22, 2010

ksa.!

oh,aku da...eh silap..salam ye sume pakcik makcik...hee :D ..aku da kat tanah air skrg...bahagia.??mesti laaa..merindui sume..huuuu...bulatt..eh da tcakap die yg first..lalala~aku pegi KSA...:p kingdom of arab saudi...ahh sng tgk pix.....aku pegi wat umrah...haaaahhh....perasaan yg ta dapat nak cakap....


tgk pix atas ni...24/7 org tak berenti nak tawaf.....at noon yg panas pon...wauuuu....patu pix bawah aku snap time subuh....lepas solat subuh...bduyun-duyun org...besh an..???sejuk je mate....huhu...:P
aku tak tau nak cakap pe lagi..sebab perasaan die laen sket..:) anda kene rase sndiri.....sekian laa kat post ni....babai.....!! :)) eh,salam...:)

Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

Anonymous said...

yup..memang perasaan yg sukar digambarkan kat sana..n sgt kagum dgn org sana.masok je waktu solat,,suma tutup kedai g semayang.,,walopon kt tepi2 jalan,dorg semayang jugak..insyallah,,mau pegi lagi lain kali..=)

erniemusliana said...

yup2....jum!! :P