Tuesday, June 22, 2010

last day!!pastu balik tanah air...:D

mase ni da sampai kat laut mati....or laut merah....singgah nak solat asar kat masjid terapung tu...huuu...aku??berjalan keseorangan maen air cam ta penah jumpe pantai..wehh da setahun aku ta maen-maen cam kanak riang kat tepi pantai tu laaa...ishh!!jalan je pon sape nak tangkap pix aku?so...berbekal duet yang aku mintak awal-awal..haha...nak ice cream!!!:P makan sket da cair...huuuuuu......patu nampak aya n die pon na jugekkkkkkkkkk makan ice cream..haha...soh die snap pix...tp die mmg suke maen snap...isk....da laaa muke slebet je baru bangon tido...pix tah mende je....haaa!!yg bawah ni...sebab..tah...suke...weekk :P angin pantai yg menderu menampar pipi..huh...!!bawakan kabar dari beliau yg aku rindu...ngahahaha...haaaa......ase sgt soft plak...:P



name??ehem..pada pemilik name ini....saye da tulis name awk kat pantai laut mati/laut merah ni..hahaha..mkne nye....awk punye feelin sy da matikan...kat sy sowg je...no one else can...wekkk :P awk da kene sumpahan...hahaha!!waaaa......





hahaha....aya snap je ni!!huh...ta puas ati...lalalalaa~~tapi upload gak...wawawawa.....sy siyes penat jalan dan jalan patu menempuh pjalanan udara bpe jam haa?8 lebih kot...waaaaa..paling lame....dulu 7 je paling laameee....saket badan dan terase sgt nak mandi...hahaha..



balik uma terus amek cellphone dalam peti n charge n kirim topup kat auntie yg odw dtg bawak nenek.!!yes..!!!bole gtau.."b...i homee..!!!n imy""" :)))

E.N.D....gudnite tau!!

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: