Tuesday, June 22, 2010

random pix..!!


masjid nabawi....sgt cntik!!siyes cntik gile...pastu titip salam kat rasul Allah saw....:)



muzium...ermm..a copy of ori punye quran..tade baris...sile bace kalo anda tau..:P



malas nak rotate pix...nak tgk sile rotate lappy anda...hahaha..my dad makan ice cream kat msjid terapung...da las day ni...huuu~~



luar masjidil haram...byk sgt merpati ni...huhuh.....



ye..ni ahh masjid terapung tu..kat laut mati....nice an..:)



sebab aku ta penah tgk pokok kurma...hahaha.....aku mereng....dan mak aku cam iye kan je...ish3~



ari first kat madinah...mase pas subuh pegi tgk keadaan sane..madinah udara die hot sket compare to mecca...huuuu~



kat jabal uhud....ade kubur para pejuang di sini...pe eh??para syuhada eh.??erm....ta sure....perhati mak aku...die nak kate pe sebenarnye.??hahaha..ampoonnn mak..!! :D



kat ladang unta....kawan sape.??ko laa...hahaha...kat mecca aku stat pakai cam minah arab tu..ehem2..memula bantai mask skali style purdah plak.....:P
__________________________________________________________________
single picture tells more stories than words did....lalala~~ :P

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: