Monday, September 19, 2011

rindu mak dah :(

sekarang aku berada di atas katil yang tidak empuk. golek ke kiri rasa rimas golek ke kanan rasa nak hempuk kepala kat dinding. walaupun tadi nubhan lalu sebelah aku kat pesta konvo unimap rasa macam OMG ko memang kacak! tak berapa nak membantu dalam membuang perasaan aku yang galau ini.

kalau ada sangat orang nak cakap belajar terima kesusahan, tak tak, aku memang macam ni. tak payah nak suruh. keselesaan amat penting bagi aku. rasa macam nak balik sekarang tenung muka emak lama-lama sebab dah mula merindui. walaupun mak selalu cakap banyak kali macam suruh mandi sebab dah tengahari pun aku berbaju tidur tapi aku nak juga! nak juga!

sini hujan dan gerimis dan kadang-kadang panas terik memang tak membantu untuk kesenangan aku di sini. cuaca melampau menyebabkan aku stress lalu sakit lalu rasa menyesal belajar kat perlis yang tak best.

mak, esok sarapan mak masak apa? :(

kbaii!

Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

Myza Sam said...

aloloh sedihnya , part yang mak , esok mak masak sarapan apa ? kalau mak eny baca gerenti meleleh la air mata dia ):

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?609ea9613f49647daaf8d86712b02443

sugar2 kapas strawberry said...

siapa yg tak homesick :(

erniemusliana said...

sobsss :(