Thursday, September 15, 2011

aku taknak pakai tudung~

kenapa aku tak nak pakai tudung? ini adalah alasan-alasan bingai aku dulu :

1) rambut rosak and bau hapak
2) sayang nak pakai, rambut tengah cantik
3) orang sekitar kata cantik
4) senang nak keluar sbb selalu wear shorts and lengan pendek-pendek
5) fashion sekarang mengheret sama macam aku suka dulu pakai skirt tahap lutut
6) rambut dicat kaler merah, kena tunjuk sebab cantik

dan pelbagai lagi. kalau ikut hati kadang-kadang rasa macam pakai sebab takut kat ayah je. tapi lama-lama dah biasa and termalu sendiri. well, kau nak tayang apa sangatlah?

aku tanya encik kekasih "dia ni baik sangat tapi sexy laahh"

"oh dia cuma baik dengan manusia je, dengan Allah dia tak baik"

tapi aku ni bukan betul sangat pun. tah lah. berusaha!!!

*bukan apa, aku cuma geli tengok budak 15 tahun macam gitu ghupenya~
kbaii!

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: